Advies
Voor vraagstukken die betrekking hebben op beleid en strategie hanteren wij een structurele aanpak om bewustwording te vergroten.
Dit doen wij aan de hand van onderzoek, gevolgd door aanbevelingen en acties, en desgewenst ook de uitvoering van die acties. Deze fases zijn zowel opeenvolgend als projectmatig uit te voeren. Met onze partners hebben wij het (inmiddels reeds bewezen) streven om een impactvolle verbinding te creëren tussen publiek, makers en instellingen. Elke stakeholder wordt gestimuleerd om te participeren, van elkaar te leren, open te staan en samen te werken. Wij slagen hierin met behulp van onze interdisciplinaire aanpak en meerstemmige perspectieven in ons onderzoek, projecten, begeleiding, platform en aanbod van makers en producties. De vraag naar advies, samenwerkingen en kennisoverdracht is groot.
Een overzicht van opdrachtgevers in de afgelopen jaren:
ArteZ, HKU, AHK, BuZA/Ambassade NL in Rabat, de Raad voor Cultuur, Gemeente Utrecht, FCP, FPK, Stimuleringsfonds Creatieve Industrie, Rotterdam Partners, SLAA, Dutch Culture, LKCA, KCR, Woonstad Rotterdam, Haagse Hogeschool, VHU Europe, Koninklijk Conservatorium, Nederlandse Vrouwenraad, Concertgebouworkest, Cultuur Marketing, Cultuur + Ondernemen, Cultuur Verbindt Roosendaal, Kunsthal, Sena, de Balie, Club Guy & Roni/NITE/NNT, Cameretten, Arab Film Festival, A’DAM Music School, De Nieuwe Liefde, Universiteit Utrecht (LinC), British Council, Theater Zuidplein/Stage-Z/De Nieuwe Helden, Rotterdam Festivals, Muziekschool Amsterdam, AZIZ, Rose Stories, Stedelijk Museum Schiedam, LUCIS/Universiteit Leiden, VPRO Dorst, Harper’s Bazaar, KF Hein Fonds, Cultuur + Ondernemen, Princeton University, Vrystaat Arts Festival/PACE, Movement Lab Barnard College, Global Lab for Performance and Politics/Georgetown University, Ariane de Rothschild Foundation, Gieskes Strijbis Fonds, Caravane Earth Foundation, LVNH e.v.a.